برای کسبه ، CRM بخشی از برنامه روزانه آنهاست. اما CRM چیست؟ و نرم افزار CRM چیست؟

برای تعریف CRM ، ابتدا باید تاریخچه آن را درک کنید. CRM مخفف مدیریت ارتباط با مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری هر وسیله ، استراتژی یا روندی است که به سازمان ها کمک می کند تا داده های مشتری را بهتر سازماندهی کرده و به آنها دسترسی پیدا کنند. همه چیز با یادداشت های دست نویس و Rolodexes آغاز شد ، اما با ظهور و گسترش فناوری دیجیتال ، سرانجام به پایگاه داده های ذخیره شده در رایانه های شخصی تبدیل شد ، و سپس تعریف CRM به چیزی بسیار پیچیده تر تغییر یافت. دیگر فقط یادداشت نبود. مدیریت روابط کسب و کار شما با مشتریان به روندی پیچیده تبدیل شد. اکنون ، برای رقابت در هر صنعتی ، شما به یک سیستم قابل اعتماد ساخته شده بر روی نرم افزار CRM نیاز دارید.

سی ار ام

سیستم CRM چیست؟ این پلتفرمی است که بخشهای مختلف شما را از بازاریابی تا فروش و خدمات مشتری متصل می کند و یادداشت ها ، فعالیت ها و معیارهای آنها را در یک سیستم منسجم سازمان می دهد. هر کاربر دسترسی آسان و مستقیم به داده های مشتری در زمان واقعی مورد نیاز خود دارد. این امر نه تنها امکان ایجاد هماهنگی بی نظیر در بین تیم ها و ادارات را فراهم می کند ، بلکه این امکان را برای مشاغل فراهم می آورد که چیزهای بسیار عادی را به مشتریان خود ارائه دهند. این را با عملکرد محدود سیستم های قدیمی آنالوگ و قدیمی مقایسه کنید ، و شما دارای چیزی هستید که توانایی ایجاد انقلابی در ارتباط شما با مشتریان را دارد. بدون در نظر گرفتن SaaS و رایانش ابری ، نمی توانید نرم افزار CRM را تعریف کنید ، هر دو با هم کار می کنند تا سیستم عامل های CRM در هر کجا کاربر اینترنت داشته باشد در دسترس باشند. به دلیل این فناوری ها ، نرم افزار CRM مبتنی بر cloud می تواند با تجارت شما رشد و گسترش یابد ، بنابراین هر شرکتی ، صرف نظر از اندازه ، می تواند از یک سیستم مبتنی بر نرم افزار CRM بهره مند شود.

 

سی و نه درصد از شرکت هایی که سیستم عامل CRM را ادغام کرده اند ، داده های خود را به عنوان یک مزیت رقابتی یا یک دارایی استراتژیک ذکر می کنند. با استفاده از سیستم CRM ، بیشتر شرکت ها افزایش قابل توجهی در منجر ، درآمد فروش و نگهداری مشتری دارند. در مورد این که نرم افزار CRM چیست ، این فناوری چگونه می تواند به تجارت شما کمک کند و نکاتی درباره استفاده صحیح از آن در پست های بعد بیشتر بدانید.

 

 

چه تفاوتی بین CRM و نرم افزار اتوماسیون بازاریابی وجود دارد؟

چگونه نرم افزار CRM را برای مشاغل خود انتخاب کنیم

11 دلیل قدرتمند برای سرمایه گذاری در نرم افزار CRM

، ,crm ,های ,افزار ,سیستم ,نرم ,افزار crm ,نرم افزار ,crm چیست؟ ,داده های ,می تواند

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

K-POP شاداب چون بهار دینی کتابخانه عمومی امام حسین(ع) زاهدان دیجی کتاب پمپ وکیوم روغنی VALUEتک مرحله 13.5متر فروشگاه اینترنتی ابزار هارپاگ دانلود رایگان برای آهنگسازان استیکر تلگرام Telegram Sticker دارالترجمه